Teimme porukalla paperinaruruusuja 1:1 koossa ja halusin kokeilla samaista tekniikkaa mininä ja toimii!

keskiviikko, 15. kesäkuu 2011
Teimme porukalla paperinaruruusuja 1:1 koossa ja halusin kokeilla samaista tekniikkaa mininä ja toimii!

Nukkekotien ja roomboxien rakentelua ja sisustusta.
Kommentit